Re: Robi sie niewesolo.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 22:24:09 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message

> A nie wiem czy dziwnej, w koncu to jest sprzet i soft ktory nas czeka
> i ktory /pewnie?/ supportuje w pelni 3dnow i sse..
Niby tak, ale po kiego diabła NT5 czy G400? Nie ma oficjalnej
wersji tego drugiego...
No i jeszcze jedno: w artykule tym wymieniono strasznie dziwny dysk.
Mówię Ci, znajdź go i przeczytaj pod kątem oceny dobranych urządzeń.
Zaczniesz wątpić w rzetelność testujących, a w końcu zrozumiesz,
że testy są... wymyślone.

> Nieeee, nie wierze w takie numery :))
Dobra, dobra. Chrześcijan też na początku nie traktowano najlepiej,
ale byli w liczebnej przewadze i w końcu zdominowali ładny kawałek
świata.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)