Re: Jak to zrobić?.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 22:38:02 MET DST

Mirek <miruk_at_hot.pl> wrote in message
> Może ktoś doradzi jak ustawić połączenie z Internetem, aby za każdym razem
> nie wprowadzać hasła (ppp).
Tutaj ktoś radził -- skrypt.

> Właściwie udało mi się to zrobić logując się do Windowsa, ale teraz przy
> każdym uruchamianiu systemu pojawia się okno logowania gdzie trzeba
wpisywać
> nazwę użytkownika i hasło.Jest to trochę uciążliwe.

Chcesz, żeby to okno się nie pokazywało? W takim razie:
Start > Ustawienia > Panel Sterowania > Sieć
i usuwasz wszystko poza "Kartą Dial-Up" (piszę nazwę
z pamięci) i "Protokołem TCP/IP".

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)