Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 19:08:13 MET DST

Mariusz wrote:

> Cześć !
> Bez przesady z tą Hagą. Moim zdaniem pomysł jest bardzo dobry. jakby gość
> musiał zapłacić kilkaset milionów to by się następnym razem zastanowił co
> robi. Mnie akurat ten wirus nic nie namieszał, ale w zamierzchłych czasach,
> poszła cała sieć, przez jakiegoś idiotę, który nie miał co z czasem robić. W
> cywilizowanym świecie prawo stanowi jasno, co z takimi ludĽmi robić. Znając
> nasze realia, nikt się nie zgłosi aby kolega mógł zgłosić wniosek do sądu.

Nie trzeba do sadu.
Chce napisac do Chena i zapytac go co mnie czeka w przyszlosci ;-)
A liste szkod ( moze byc anonimowa) dolaczyc , aby wiedzial ile szkody
narobil.
Moze wystarczy jak przeprosi poszkodowane osoby i napisze, jak sie
zabezpieczyc przed kolejnymi metawirusami w przyszlosci.

Moze ktos udostepni strone www, na ktorej mozna wpisac swoje szkody od
wirusa CIH ( moze byc bez danych osobowych).
Jak sie to zbierze to mu przesle .