Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Piotr Blaszynski (sloniu_at_dns.ii.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 13:27:56 MET DST

Na pl.comp.programming Expert <expert_at_friko.onet.pl> napisał(a):

> Nie trzeba do sadu.
> Chce napisac do Chena i zapytac go co mnie czeka w przyszlosci ;-)
> A liste szkod ( moze byc anonimowa) dolaczyc , aby wiedzial ile szkody
> narobil.
On wie. Ale pomysl w ilu miejscach zmieni sie dzieki temu podejscie do
profilaktyki antywirusowej. Czasami potrzebny jest mocny kopniak, żeby do
niektórych dotarło, że o to trzeba dbać.
> Moze wystarczy jak przeprosi poszkodowane osoby i napisze, jak sie
> zabezpieczyc przed kolejnymi metawirusami w przyszlosci.

> Moze ktos udostepni strone www, na ktorej mozna wpisac swoje szkody od
> wirusa CIH ( moze byc bez danych osobowych).
> Jak sie to zbierze to mu przesle .
I po co, facet już i tak żaluje za swoje czyny, i chce pomóc.
Przeczytaj sobie artykulik w "Gazeta-Komputer".

--
   '.  o}      )~                    Piotr Blaszynski