Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 10:19:57 MET DST

Cześć !
Bez przesady z tą Hagą. Moim zdaniem pomysł jest bardzo dobry. jakby gość
musiał zapłacić kilkaset milionów to by się następnym razem zastanowił co
robi. Mnie akurat ten wirus nic nie namieszał, ale w zamierzchłych czasach,
poszła cała sieć, przez jakiegoś idiotę, który nie miał co z czasem robić. W
cywilizowanym świecie prawo stanowi jasno, co z takimi ludźmi robić. Znając
nasze realia, nikt się nie zgłosi aby kolega mógł zgłosić wniosek do sądu.
Poza tym, jak już się zgłosi taki wniosek, i jakimś szczęśliwym trafem za
kilka lat odbędzie się rozprawa, to okaże się że sprawa była "znikomej
szkodliwości społecznej" i tyle. Szkoda, bo mogłaby to być ciekawa i
przełomowa sprawa.
Pozdrawiam
Mariusz

<3738d128.2915802_at_news-s01.ny.us.ibm.net>...