Re: Partycje na Fujitsu

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 10:33:39 MET DST

Cześć !
Gość który sprzedał dysk nie robi ofiary w ch*** tylko SAM jest ch****.
To nie mogło być powodem uszkodzenia dysku.
A co np. jak kupujesz dysk i instalujesz Linuxa, Unixa, NetWare itd? Tam nie
masz fdisk-a z Windows98.
Proponuję gościa przycisnąć, jak nie ulegnie to na policję, ale musisz mieć
rachunek, ewentualnie jakieś potwierdzenie zakupu. Spróbuj jeszcze wcześniej
podzielić ten dysk na partycje po 1-2 GB, nie większe. Jeśli nie jest
uszkodzony FIZYCZNIE to powinien zadziałać.

Pozdrawiam
Mariusz

Maciek Bartnik napisał(a) w wiadomości: <926445087_at_p333.f84.n480.z2.ftn>...