Re: Zoltrix again

Autor: phenomen (phenomen_at_kki.net.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 15:48:03 MET DST

altavista babe

>Ktos kiedys podawal przepis na zmuszenie Zoltrixa do pracy [nie
>rozpoznaje lini]
>Zdaje sie ze trzeba podmieniac jakies polecenia dla modemu... tylko ze
>nie wiem gdzie i jakie ?
>czy chodzi o pole "extra settings" ?
>narazie jestem zmuszony korzystac ze starego 2400 ;(

modem jest zainstalowany jako FMVSP56i
Zdaje sie ze jest jakas drozsza wersja, ktora zajmuje siewszystkim
"hardware'owo" przy ktorej problemow nie ma....
Boje sie ze moze mam nie te sterowniki co trzeba, ale czy w takim
wypadku rozpoznawalby sam modem i "pisalby" ze "there is no dial tone"
?

--
                ...phenomen...