Re: Zoltrix again

Autor: Arek Pietrowski (arek_p_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 18:25:44 MET DST

>modem jest zainstalowany jako FMVSP56i
>Zdaje sie ze jest jakas drozsza wersja, ktora zajmuje siewszystkim
>"hardware'owo" przy ktorej problemow nie ma....

FMVSP56i jest to modem hardware w odroznieniu od winmodemow zwanych
software.

>Boje sie ze moze mam nie te sterowniki co trzeba, ale czy w takim
>wypadku rozpoznawalby sam modem i "pisalby" ze "there is no dial >tone"

Znaczy to ze nie ma sygnalu wybierania.Wystarczy wylaczyc w
panelsterowania/modem/wlasciwosci/placzenie czekanie na sygnal wybierania
przed wybraniem numeru.
Tak na marginesie to zdarzaja sie rzeczywiscie problemy z zoltrixami ale 80%
wszystkich problemow wynika z tego ze ludzie poprostu nie wiedza jak
skonfigurowac modem i jak go zainstalowac i jak rozwiazywac problemy z nimi
zanim poszukaja pomocy na grupie.
A zoltrix jest modem odpornym na wiedze i trudnym do zaje....nia ;-)
Sorry za wyrazenia .Niektorzy wiedza co chcialem w ten sposob powiedziec.