Re: Zoltrix again

Autor: siedar (siedar_at_free.net.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 23:29:13 MET DST

On Tue, 11 May 1999 13:48:03 GMT, phenomen_at_kki.net.pl (phenomen)
wrote:

>altavista babe

>modem jest zainstalowany jako FMVSP56i
>Zdaje sie ze jest jakas drozsza wersja, ktora zajmuje siewszystkim
>"hardware'owo" przy ktorej problemow nie ma....
>Boje sie ze moze mam nie te sterowniki co trzeba, ale czy w takim
>wypadku rozpoznawalby sam modem i "pisalby" ze "there is no dial tone"
>?

Jak masz 56000zoltrix to twoj bol ! a jak na PCI to jeszcze wiekszy !

Po pierwsze !
jak na isa wylacz port COM 2 w biosie i podinstaluj pod Win95/98
Po drugie ustawiasz na modemie odp. port i przerwanie zgodne z
przerwaniem portu com 2 !
i dziala

Jesli masz NA PCI to niezbedne jest WIN98
Modem PCI zajmuje jednoczenie dwa przerwania na plycie natomiast Win95
nie moze zabradzo tego obsuzyc !
A W98 nie powinno byc problemu !