Re: Recenzje CHIPa, by³o: Skanery Agfy

Autor: SignOnline (lukasz_at_signonline.com.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 10:45:50 MET DST

>Ca³ostronicow± reklamê w numerze zamie¶ci³a tylko firma Vadim,
>dystrybutor ADI.
>Jeden z monitorów ADI uzyska³ rekomendacjê redakcji.

Nie chcialem o tym pisac "wprost", bo nie mam dowodow, ale za to, jak mawial
swego czasu rzecznik Urban: "Nie moge oprzec sie wrazeniu", ze tak wlasnie
jest: dobrze pisze sie o tych, ktorzy daja wieksze reklamy, jest to znana
zasada nie tylko w pismach komputerowych - sam wspolpracuje jako grafik z
jedna z firm oglaszajacych sie w kilku magazynach komputerowych i wiem, ze
zamieszczane przez nich reklamy sa podstawa do manipulowania trescia
artykulow zwiazanych z ich branza.

pozdrawiam
£ukasz
lukasz_at_signonline.com.pl