Re: NetMeeteng

Autor: Devil_RM (Devil_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 09:51:04 MET DST

Mario2000 napisał(a) w wiadomości: <7h16if$3ao$1_at_korweta.task.gda.pl>...
>Czy ktoś kiedys rozmawiał sobie przez NetMeeting? Mam parę pytań :
> - czy da się w miarę normalnie pogadać?
> - jaki serwer do takich rozmów jest najlepszy - czy ten microsoftowy
>jest wystarczajacy?
>Mam modem 56k, łącze się przez TP SA
> Dzięki

Ja rozmawiałem przez Netmeting przez microsoftowe serwery
i byłem bardzo zadowolony z jakości (dało sie normalnie a nawet dobrze
pogadać)
komunikowałem sie przez mikrofon ze Stanami z 3 razy z Niemcami raz
no i kilka razy z polską a gosciu z Torunia miał nawet Kamerke i zadnych
wiekszych opóźnień w głosie nie odczułem
Oczywiście inaczej ma sie sprawa z obrazem Video (ale to chyba oczywiste)
Tyle tylko że miało to miejsce z rok moze nawet 1.5 roku temu
Kożystałem z Modemu Zoltrix Internal 33.600
A jak teraz jest - nie mam pojęcia
Pozdrawiam
Devil

Devil_at_box43.gnet.pl