Re: BJC-2000 czy Lexmark 5000 ?

Autor: Gris (gris_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 01:45:18 MET DST

>Na pewno Lexmark ma lepszy wydruk od Canona, ale za to koszty eksploatacji
>sa wyzsze. Jezeli decydujesz sie na wydruk przewaznie tekstu wybierz HP. A
>jezeli chcec dobra grafike to kup sobie Epsona nawet 440. Bije wszytskie te
>drukarki na glowe.

Zakupiłem dzisiaj Canona BJC 4400.Przez kupnem porownywalem,pytalem
no i wybralem :-) Canon jest OK. text i grafika jak na razie sa b.dobrej
jakosci.
Co do Epsona 440 to prawda.Mialem takiego pozyczonego.Dzisiaj porownalem
wydruki z E i C.Epson po prostu bije Canona o glowe,(tak samo jak Lexmarki,
HP serii 6xx,bo te porownywalem).Zastanawialem sie wczesniej nad zakupem
Epsona (tanszy od Canona BJC4400 o jakies 60zl),ale te padajace glowice..

--
pozdrawiam
gris_at_box43.gnet.pl