Re: Litery dyskow raz jeszcze. INNY problem.

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 16:22:45 MET DST

Łukasz Konewka wrote:
> A jak to jest z literą CD-ROM-u? Zauważyłem, że czasami Eksplorator
> pokazuje u mnie dwa CD-ROM-y: jeden permanentnie pusty, a drugi z tym,
> co włożę do rzeczywistego urządzenia. Przy takiej konfiguracji program
> "Odtwarzacz CD" zżera momentami 100% CPU. Okazuje się, że spowodowane
> to jest wpisami pierwsza litera dysku = G, ostatnia litera dysku = G
> (mam trzy dyski logiczne C..E) w Menedżerze Urządzeń. Tylko że JA TEGO
> NIE ZMIENIAŁEM! Jak to się dzieje? Czy może mieć na to wpływ wkładanie
> innych dysków do kieszeni (z inną liczbą partycji)?

Byc moze... Najlepiej ustawic sobie maksymalnie ostatnia litere dysku,
jaka moze sie zdazyc... Ja mam X i jedyny problem, na jaki trafiam, to
niemoznosc bezposredniego odczytania CDromu z przegladarki Sea
(Alt-X...)

--
+Virek-mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ -+
+Nalezy-staczac-sie-powoli-zeby-starczylo-na-cale-zycie-----J.Kofta--+