Re: Litery dyskow raz jeszcze. INNY problem.

Autor: Łukasz Konewka (lukask_at_man.poznan.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 12:38:42 MET DST

Piotr Jaworski wrote:

> [...]

A jaka jest kolejność dysków? PRI-master, PRI-slave, SEC-master... czy
...SEC-master, PRI-slave?

> Nieprawda. Pisalem juz o tym jakis miesiac temu. U mnie pierwszy dysk
> (master) ma C: primary, G: primary; drugi (slave) D: primary, E+F
> extended.
> No i co?

No fajnie. To może pochwal się jak to zrobiłeś.

To rozwiązanie nie likwiduje problemu, gdy przyniesiemy jakiś inny
dysk. Może na nim być primary-DOS.

A jak to jest z literą CD-ROM-u? Zauważyłem, że czasami Eksplorator
pokazuje u mnie dwa CD-ROM-y: jeden permanentnie pusty, a drugi z tym,
co włożę do rzeczywistego urządzenia. Przy takiej konfiguracji program
"Odtwarzacz CD" zżera momentami 100% CPU. Okazuje się, że spowodowane
to jest wpisami pierwsza litera dysku = G, ostatnia litera dysku = G
(mam trzy dyski logiczne C..E) w Menedżerze Urządzeń. Tylko że JA TEGO
NIE ZMIENIAŁEM! Jak to się dzieje? Czy może mieć na to wpływ wkładanie
innych dysków do kieszeni (z inną liczbą partycji)?

    Łukasz Konewka, Optimus
http://www.man.poznan.pl/~lukask/
    A deszcz padał, i padał...