Re: Litery dyskow raz jeszcze.

Autor: Virek (virek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 16:19:41 MET DST

Grzegorz Kurosad wrote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Odpowiadaj _ponizej_ listu, na ktory
odpisujesz.

> Jacek Kuchta <cacek_at_mercurius.pl> napisał(a) w artykule
> <iCbY2.1499$I1.34980_at_news.tpnet.pl>...

> zrobic,
> na
>
> Na dysku wymiennym prawdopodobnie masz zalozona partycje typu podstawowego
> (primary). Po starcie systemu zglaszaja sie najpierw wszystkie partycje
> primary (niezaleznie na jakich sa dyskach) a potem partycje rozszerzone
> (extended) - system w tej kolejnosci numeruje dyski logiczne.
> Rozwiazanie jest proste - zaloz na dysku wymiennym tylko partycje
> rozszerzona, wtedy dostanie numer jako ostatnia.

Lub tez wylacz rozpoznawanie drugiego dysku w biosie - wtedy co prawda
nie bedziesz mial dysku w biosie, ale winda (na pewno W95 OSR2) sobie
dysk rozpozna i umiesci na koncu listy...

(Kiedys mialem problemy z zalozeniem jedynej partycji rozszerzonej na
dysku, wiec wybralem to rozwiazanie... Niestety niedawno dysk padl i nie
moge dalej eksperymentowac :-) )

--
+Virek-mailto:virek_at_kki.net.pl http://zeus.polsl.gliwice.pl/~virek/ -+
+Nalezy-staczac-sie-powoli-zeby-starczylo-na-cale-zycie-----J.Kofta--+