Re: Banshe vs VooDoo 3

Autor: Pawel Maks Sobocinski (langur_at_online.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:01:37 MET DST

Witold Przygoda napisał(a) w wiadomoœci:
<3736e7fa.323115875_at_news.uni-stuttgart.de>...
>(uwaga praktyczna: towar potem schowac przed Czechami :))

Pytanie, jak bardzo Czesi trzepia Polakow na granicy z Austria. :-))

>Nic takiego - sprzedawce nie interesuje co zrobisz ze sprzetem,
>praktycznie kazdy sklep komputerowy wypisuje ci czek TAX FREE na
>zyczenie. Za to, czy dany sprzet wyjezdza z obszaru UE (Unii Eur.)
>odpowiada celnik, ktory zawsze przy podbijaniu MWSt chce zobaczyc
>wywozony prdukt.

Nie chodzilo mi tu o samo wydanie papierka, ze dany sprzet kieruje sie poza
granice, ale
o sama sprzedaz bez podatku. To znaczy, ze na rachunku nie bedzie pozycji
podatek
i cena bedzie o te 16% nizsza. Z tego co wiem to taka jest stawka na czesci
komputerowe
w Niemczech.

Maks