Re: Matrox Millenium G200 - cos nie tak

Autor: Marek (kolan_at_writeme.com)
Data: Mon 10 May 1999 - 19:46:21 MET DST

Wszystko z nia jest OK. Mam identyczna karte. Problem tkwi w driverach i
tylko w nich. Sciagnij derivery OpenGL ze stron matroxa i updatuj swoje
drivery pod WIN do wersji najnowszej. Uwaga drivery te sa takie sobie
(beta), ale powinny pomoc.
Na razie mozesz skorzystac z Patchow do gier 3D dostepnych na stronach
matroxa, ale i one szwankuja.
U mnie np. w grze Quake2 gaslo oswietlenie w duzych salach gdy korzystalem z
driverow Open GL tylko do tej gry (wspomniany patch). W normalnym trybie
wszystko bylo ok.
Pobaw sie driverami.
Marek