Re: Jaka karta ?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 19:44:42 MET DST

On Mon, 10 May 1999 10:28:42 +0200, Muad'Dib
<mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl> wrote:

>Witam!
>Wczoraj zjaralem (przypadkowe zwarcie na karcie) wysluzona S3Trio
>i teraz mam problem.Moja plyta nie ma szyny AGP a na razie nie planuje
>jej wymiany.Chcialbym wiec kupic jakas nowa karte na szynie PCI.
>Wiem ze bedzie z tym problem, ale moze macie jakies dobre rady.
>Czy sa jakies karty PCI z obsluga 2D i 3D? Jakie jest najlepsze
>wyjscie z sytuacji?

Ostatnio czytałem, że VooDoo3 jest i na AGP i na PCI,
bodajże w wersji 2000, nawet za stosunkowo nieduże pieniądze.
Obsługuje 16 MB pamięci i osiagi ma zaje...ste. Podobno TNT
chowa się głęboko. Piszę, że podobno bo to tylko czytałem :))

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com