Re: Asus 3400 TNT i overclocking.

Autor: Tomek - Floyds (floyds_at_polbox.com)
Data: Sun 09 May 1999 - 13:26:13 MET DST

Michal Fratczak napisał(a) w wiadomości: ...
>Już przy baleronku mówiłem - poczytaj http://www.pc.com.pl/ (dział
>overclocking). Zrób to zanim zapytasz jeszcze o jakieś możliwości
>podkręcania i nie podkręcaj na grupie ;-)
>---
>Michał Frątczak, Łódź (Lodz) fratczak_at_polbox.com
>-----
>Gdzie diabeł nie może, tam czas na Microsoft
>
>Tomek - Floyds napisał(a) w wiadomości:
<7h13al$iap$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Asusa

Byłem tam (tzn. na witrynie www.pc.com.pl)
ale tam opisują procki i płyty a nie karty graficzne.

A ten problem dotyczy pewnie wielu innych użytkowników i nie tylko Asusa.
A grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje, służy do wymiany zdań na sieci.
Czyż bym się mylił?