Odtwarzacze MP3 pod Win9x i propozycja pewnego programu...

Autor: Zbyszek (zbyszek_at_nospam.com)
Data: Sun 09 May 1999 - 13:27:26 MET DST

Witam

Proszę o podanie nazw plików wykonywalnych różnych odtwarzaczy MP3 wraz ze
ścieżkami, w których domyślnie się one instalują, np.:

Winamp: c:\program files\winamp\winamp.exe

Informacje te są mi potrzebne do programu (właściwie mini-programiku:)),
który właśnie piszę. Będzie on (mam nadzieję :)) przydatny dla osób
pragnących w pewnym stopniu uatrakcyjnić nagrywane przez siebie płytki.
Program ten, umieszczony na płycie CD-R, będzie, po jej włożeniu (autorun),
wyświetlał wybrany przez użytkownika obrazek (splash screen), odtwarzał
krótki WAVE (opcjonalnie), po czym (również opcja) uruchamiał odtwarzacz MP3
lub inny dowolny program. Właśnie do zrealizowania tej ostatniej funkcji
potrzebna mi jest pomoc. Najpierw program spróbuje uruchomić domyślny
odtwarzacz, który zarejestrowano dla plików MP3. Jeżeli jednak takiej
rejestracji nie dokonano, będzie próbował "w ciemno" uruchomić jeden ze
znanych mu odtwarzaczy.
Proszę również o informacje, czy kogoś taki program interesuje (oczywiście
będzie on darmowy).

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Zbyszek