Re: Problemy z CMOS-em

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Sun 09 May 1999 - 13:25:38 MET DST

> Prawie na pewno tak.
> Zacznij od wymiany baterii.

ja mialem cos podobnego. kupilem nowa baterie i nie pomoglo. pomoglo za to
przeczyszczenie stykow (w gniezdzie baterii) i podgiecie ich troche - na
wszelki wypadek (zeby lepiej "stykalo" :)) teraz chodzi na starej baterii
juz od 3 miesiecy i jeszcze mu sie cmos nie skasowal.

--
|-----   greets, replying remove SPAM
 SPAMhk_at_collegemail.com