Re: CD-ROM creative infra x36 (z pilotem)

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sun 09 May 1999 - 14:03:20 MET DST

ASz napisał(a) w wiadomości: <7h3ct0$d4j$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

|Nie kupuj tego złomu. Miałem i dziękuję bogom że się pozbyłem.
|Mój egzemplarz miał orgomne problemy z czytaniem zielonych płyt
|oraz płyt wiekszych niż 650 MB
|Wiele płyt w ogóle nie czytał
|Nie daj się nabrac na pilota i wygląd - ja popełniłem ten błąd i
bardzo
|żałowałem
|Konfliktuje również z każdą nagrywarką
|Kup np LG 40

Jeśli pociąga Cię pilot i jego możliwości, to kup sobie raczej
MegaPilota firmy RAKS. Potrafi jeszcze więcej i kosztuje tylko 100zł,
a soft jest za darmo (niestety tylko dla Windows).

+- Krzysztof Czurylo -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+
+- krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com -+
+- remove 'SPAM.' and 'KILLER.' before reply !!! -+