Re: Banshe vs VooDoo 3

Autor: Pawel Maks Sobocinski (langur_at_online.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 15:52:16 MET DST

Witold Przygoda napisał(a) w wiadomoœci:
<3732f226.57418125_at_news.uni-stuttgart.de>...
>W Monachium w jednym ze sklepow V3 2000 AGP kosztuje (kosztowalo
>tydzien temu w kazdym razie) 226 DM - pelne, nie OEM. Jesli kupuje
>turysta, mozna spokojnie sobie odliczyc 10% MWSt czyli ostatecznie
>cena schodzi do jakichs 430 zl.

Niemiecki podatek zwracaja dopiero po przedstawieniu podbitej odprawy
celnej, chyba ze
bierze sie na firme i wystawione dokumenty sadowskie. A zeby miec odprawe to
musisz towar
oclic i zaplacic 22% VAT. Z tego co mi wiadomo sprzedawcow bardzo trudno
przekonac, ze dany
sprzet na pewno wyjedzie poza granice Niemiec, w koncu oni tez maja kontrole
i musza miec
podkladke pod kazda sprzedaz bez podatku.

Maks