Re: Bios

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 10:16:02 MET DST

Czy ruten pamięta, że 7 maja 1999 o 23:16 napisał coś takiego?

> Znajc sobie kompa z taka sama plyta glowna (biosem)
> uruchamisz zdrowy komp, wyjmujesz biosa, wkladasz
> skasowany i nagrwasz go......
Ha, właśnie że niekoniecznie taka sama płyta główna ani bios!
Wystarczy tylko, aby kość była "kompatybilna".
OSOBIŚCIE na płycie (tfu!)pc-chips z biosem AMI nagrałem kumplowi
kostkę AWARD'a do płyty na intelu TX'ie.

Wystarczy uruchomić program do flashowania biosu (ten, którego używamy
na tej dobrej płycie (tu: amifl*)), potem w momencie gdy się pyta czy
chcesz na pewno nagrać zmieniasz kostki, i voila!

Tylko nie zapomnij włączyć cache'owania biosu w ... biosie ;)

> ruten
zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |
     "Keyboard not found. Press any key to continue."