Re: Jaki jest IE 5.0 ?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 23:49:53 MET DST

Dnia Fri, 7 May 1999 18:23:51 +0200, "Desio" <desio_at_astercity.net> napisał:

>calkowicie

>Mam wersję beta, ale zgadzam się z powyższym. Spalić na stosie i zapomnieć.
>Przynajmniej dopóki nie pojawi się polska wersja językowa.

zglaszam votum separatum

IE5 jest szybszy, ma lepsze mozliwosci konfiguracyjne, to ze jest po
angielsku osobiscie wcale mi nie przeszkadza, tak samo mozna ustaiwc
iso-8859-2, oprocz tego jest masa fajnych rzeczy typu zapisywanie strony
razem z obrazkami, autocomplete, male ikonki na pasku narzedzi etc. a z
bardziej technicznych rzeczy nareszcie jest dobrze dzialajaca opcja launch
new window in separate thread - chodzi o to ze jak sie cos ew. zawiesi w
jednym oknie, to nie umiera caly explorer, tylko wlasnie to konkretne okno.
W IE4 tez dalo sie to wlaczyc, ale wtedy calosc chodzila 50% wolniej

pozdrowienia

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl