Re: Jaki jest IE 5.0 ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 08 May 1999 - 18:48:48 MET DST

Dnia Fri, 07 May 1999 21:49:53 GMT, j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) napisał/a:

>zglaszam votum separatum

Popieram :)

>IE5 jest szybszy, ma lepsze mozliwosci konfiguracyjne, to ze jest po
>angielsku osobiscie wcale mi nie przeszkadza, tak samo mozna ustaiwc

Mi nawet jest na reke bo nie uzywam polskich wersji windozy :)

>iso-8859-2, oprocz tego jest masa fajnych rzeczy typu zapisywanie strony
>razem z obrazkami, autocomplete, male ikonki na pasku narzedzi etc. a z
>bardziej technicznych rzeczy nareszcie jest dobrze dzialajaca opcja launch
>new window in separate thread - chodzi o to ze jak sie cos ew. zawiesi w

Tego do konca nie jestem pewien, choc to co sie u mnie wydarzylo moze
mialo zwiazek z NCG 4.0 - kazalem mu zrobic reload jednego okna to
zrobil.. i przy okazji zamknal 12 pozostalych :))

Ogolnie widac wyraznie, ze IE5 jest sporo lepszy od IE4 - przynajmniej
stabilniejszy i z kilkoma oczekiwanymi "featurezami". O reszcie
elementow IE5 nic nie moge powiedziec, bo tylko Outlooka uruchamiam w
pracy /bo musze/ a w domciu siedzi Bat!

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl