Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 23:49:47 MET DST

Dnia 7 May 1999 16:01:06 GMT, kkoniec_at_mks.com.pl napisał:

>przywiez dysk, odzyskam dane z C: i D:
>jesli mks nie znajdzie CIH'a nic nie placisz
>(wtedy poszukam zarazonego pliku i wezme jako zaplate :)))
hehe, a to dobre :)

na szczescie juz sobie poradzilem, pierwsza partycja 350MB to byly same
windowsy i na nich mi nie zalezalo, wiec wystarczylo wpisac do tablicy
partycji te druga - FAT32 i zrobic od nowa pierwsza, zero grzebania po
FATach i wszystkie dane odzyskane. W kazdym razie dziekuje za (jedyna)
odpowiedz na ten desperacki list...

pozdrowienia

--
Jacek Fiok