Re: glupi zarabiacze !!!

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Sat 08 May 1999 - 17:28:52 MET DST

>From: Grzegorz <gregg_at_euler.mat.univ.szczecin.pl>

> No to nie ma problemu.
> Wiec po co placic ciezkie pieniadze? Przeciez mozna samemu.

> Co. Ze za prace sie placi?
>
> Grzegorz
ze placi sie za niewiedze i wykorzystuje sie nieswiadomosc ludzi,
w niektorych krajach wykorzystanie przymusowego polozenia
drugiej osoby jest
naganne moralnie i w powaznych przypadkach karalne kryminalnie
(np lichwa ), a u nas jak zwykle hulaj dusza piekla nie ma.
oczywiscie ze za wykonanie uslugi nalezy sie wynagrodzenie, ale
powinno pozostac w rozsadnym stosunku do nakladow
poniesionych na wykonana prace.
w tej konkretnej sytuacji rada jedna zapamietac kto pomogl i
unikac na przyszlosc kontaktow z tymi ktorzy zdzierali skore z
poszkodowanych i powiadomic jak najwieksza liczbe znajomych o
takich praktykach, a wtedy pewnie okaze sie ze te firmy lub osoby
rowniez w ten sposob wykorzystuja inne podobne sytuacje dla
uzyskania maxymalnych korzysci i np[ wyegzekwowanie
gwarancji to wielomiesieczne czekanie.

                                                                                        apix

--
Najwieksza polska ksiegarnia informatyczna Klubu Taniej Ksiazki
zaprasza do sklepu:  http://www.informat.com.pl