Re: Do czego sluzy 'fuse' przy porcie klawiarury ?

Autor: Robert Wojciechowski (bigkret_at_medianet.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 20:49:43 MET DST

On Thu, 6 May 1999 00:10:54 +0200, "Kaaz" <kaaz_at_aurora.put.poznan.pl>
wrote:

>Robert Wojciechowski napisał(a) w wiadomości:
><372d8b50.22624791_at_news.icm.edu.pl>...

>????

To jest wlasnie ten "haczyk" - jak podam napiecie z zasilacza bezp.
na odpowiednia odnozke gniazda klawiatury (tylko momentalnie)
to klawiatura dziala z niezwartym FUSE do resetu albo wyciagniecia
wtyczki z gniazda klaw. i ponownego podlaczenia

Dziekuje wszystkim osobom ktore mie oswiecily (!) co do znaczenia
slowa FUSE . Jakbysie zastanowili co poniektorzy dlaczego uzylem
sformulowania " zawatowalem FUSE" mogliby dojsc do tego
ze

1 - "watuje" sie bezpieczniki wiec wiem ze FUSE to znaczy bezpiecznik
2 - nie jestem pewien czy to FUSE to zwykly bezpiecznik

Jesli zwykly bezpiecznik dlaczego klawiatura dziala bez zwierania
bezpiecznika ??? Ha ?

Kamerke i przejsciowke sprawdzalem na innej plycie i nie
wycinaly zadnych numerow (w czasie testow).
Sprawdzalem tez kilka klawiatur.

Pozdrawiam
Bigkret

Robert Wojciechowski