Re: Litery dyskow raz jeszcze.

Autor: Grzegorz Kurosad (g.kurosad_at_stat.gov.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 10:28:53 MET DST

Na dysku wymiennym prawdopodobnie masz zalozona partycje typu podstawowego
(primary). Po starcie systemu zglaszaja sie najpierw wszystkie partycje
primary (niezaleznie na jakich sa dyskach) a potem partycje rozszerzone
(extended) - system w tej kolejnosci numeruje dyski logiczne.
Rozwiazanie jest proste - zaloz na dysku wymiennym tylko partycje
rozszerzona, wtedy dostanie numer jako ostatnia.

Jacek Kuchta <cacek_at_mercurius.pl> napisał(a) w artykule
<iCbY2.1499$I1.34980_at_news.tpnet.pl>...