Litery dyskow raz jeszcze.

Autor: Jacek Kuchta (cacek_at_mercurius.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 09:29:28 MET DST

Witam,

Mam dwa fizyczne dyski. Jeden 6,4 GB ktory na razie podzielilem na 2
partycje. Drugi dysk fizyczny jest dyskiem wymiennym. Nie wiem jak zrobic,
zeby ten dysk wymienny mial inna litere dysku niz D:, bo druga partycja na
pierwszym dysku jest E:. Niestety jak odlacze dysk wymienny to z druga
partycja wskakuje na D: Jak sie tego ustrzec ? Wiem, ze gdzies kiedys byl
juz ten temat, ale jakos nie udalo mi sie go zlokalizowac.

Pozdrawiam,

Jacek