Re: jaki trwały monitor do 1200 zl

Autor: ZED (zednews_at_free.net.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 08:44:57 MET DST

Hej!

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz <spam.hater_at_dummy.domain> wrote in message

> Ja nie. Przy 60 Hz nie da się pracować na żadnym monitorze kolorowym,
> ale na VGA mono obraz jest całkowicie stabilny. Faktem jest, że VGA
> mono to w tych czasach nieprzyzwoicie stary rupieć (jak ja z nią
> wytrzymuję?), ale jeśli mam np. przez 16 godzin siedzieć przy
> komputerze, to jeśli będę robił coś, do czego kolor niepotrzebny,
> wybiorę mono. Przed najlepszym nawet kolorowym monitorem nie wytrzymam
> tyle czasu i zapłaczę się w połowie.
Hmmm. Sprawdziłem. Ale dalej twierdzę, że widzę mruganie na mono.
Inna sprawa, że do komfortowej pracy potrzebuję minimum 100Hz.
Przy 85Hz _widzę_ migotanie. Nikogo takiego nie spotkałem jeszcze.
Inna sprawa, że mam pojemność płuc ponad 7000ccm, czyli jakieś
2x większą od normalnego człowieka. Więc może jednak kosmita?

> Ehmm... zatem witam... albo nie: tiditututarara ;-)
tu ti tu rum tu, pliz! ;-)

--
Pozdrawiam
ZED