Re: jaki trwa³y monitor do 1200 zl

Autor: Piotr Wrona (petcrow_at_friko5.onet.pl)
Data: Fri 07 May 1999 - 17:07:59 MET DST

On Thu, 29 Apr 1999 15:06:23 +0200, Paulinus <ppawlows_at_wsisiz.edu.pl>
wrote:

>Od trech lat uzywam Brillanca '15 (philips), jak na razie znalazlem dwie wady
>1. Programowe ustawianie parametrow (prawie zadnych potencjometrow!)
Bujasz ten model (Custo Max- programowa regulacja parametrów)
produkuj¹ od 2 lat! :-)
Mam w³asnie PHILIPSA 15A Briliance - dok³adnie poprzednika - ma
tradycyjny panelik z przyciskami bez OSD.
>2. plamka 0.28 - ale jak go kopowalem to i tak bylem szczesliwy ,po prostu
>teraz widze roznice pomiedzy moim 1024x768 a tym samym u kumpla (Nec Multisync
>e500)
>no i niestety "wyciaga" tylko 75 Hz (ale i tak mi to wystarcza)

To masz z³e ustawienia/s³aba karte
W 800x600 100 Hz
w 1024x768 100 Hz, ale na niektórych kartach ju¿ znacznie gorsza
jakosc Natomiast 85 Hz bez probemu :-)
testowa³em na Diamond Stealth 2121, Rendiotion Verite V2200, Elsa
Erazor 1, i 2 TNT :-)
IMO Ten monitor (ale tylk seria Brilliance) Philipsa jest bardzo dobry
i smiai³o mozna go uznac za wzór dla monitorów z kineskopem z mask¹
deltow¹.
>jak cos to polecam NOWA serie brillance, ma lepsze parametry, i kosztuje ok
>1.000
Dok³adnie, model Brilliance 15MB
Moze g³osniki sa teraz troche gorsze, ale i tak lepsze niz te z
Belinei :-)
>Inna mozliwosc - wspomniany Nec - parametry dzisiejsze (800x600_at_120Hz; max cos
>kolo 1280x1024 NI); separacja kolorow i kontrast tez ql, POTENCJOMETRY, plamka
>0.25;cena tez ok 1.000; no i oczywiscie marka...
U z mark¹ to bym uwaza³ - prostsze modele uznanych firm s¹ s³abe , a
nawet beznadziejne (jak na swoja cene) Philipsy serii S to dno i 5 m
mu³u.

Widaæ, zwa³szcza jak uzywasz filtra :-)

Soniacze sa dobre, ale w³asnie (patrz wy¿ej) tylko te drogie modele.