Re: Skopiowanie zabezpieczonego programu na inny dysk

Autor: ZED (zednews_at_free.net.pl)
Data: Thu 06 May 1999 - 08:50:13 MET DST

Hej!

Jack the Ripper <borjak_at_polbox.com> wrote in message

> zabezpieczony (podobno w sposób ten sam lub podobny jak np. ATECH), i mimo
> że mam dyskietki instalacyjne to przy każdej instalacji generuje pewien
> klucz którego drugą część otrzymywało się po wykonaniu telefonu do tej
firmy
> ( i podaniu oczywiście swoich danych oraz pierwszej części klucza).
Problem
> polega na tym, że firma ta już nieistnieje.

Jeśli programem tym jest "Karo" , to daj znać na priva- dam Ci kontakt na
firmę,
, która po prostu zmieniła swój adres i numer telefonu. Poza tym program ten
jest zabezpieczony w sposób reagujący na płytę główną, a nie na dysk.
Skontaktuj się, bo będę musiał zadzwonić do znajomego, który ma namiary.

--
Pozdrawiam
ZED