Skopiowanie zabezpieczonego programu na inny dysk

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_polbox.com)
Data: Wed 05 May 1999 - 15:37:56 MET DST

Witam !
Mam problem, a mianowicie w jednej ze znajomych firm jest komputer z pewnym
programem. Komputer ten to archaiczne 386. Z przyczyn oczywistych firma chce
sprzęt wymienić na lepszy, tym bardziej że ma być na nim zainstalowane nowe
oprogramowanie (juz pod Windoze). Problem polega na tym, że program jest
zabezpieczony (podobno w sposób ten sam lub podobny jak np. ATECH), i mimo
że mam dyskietki instalacyjne to przy każdej instalacji generuje pewien
klucz którego drugą część otrzymywało się po wykonaniu telefonu do tej firmy
( i podaniu oczywiście swoich danych oraz pierwszej części klucza). Problem
polega na tym, że firma ta już nieistnieje.
Pytanie czy można w jakiś sposób przerzucić te dane z jednego dysku na drugi
tak aby program dalej funkcjonował. Ten pierwszy dysk to i tak totalny rzęch
który padnie lada moment więc półśrodki w stylu zainstalowanie go na
przykład na drugim kanale mnie nie zadowalają.
Wszelkie pozytywne sugestie mile widziane
Pozdrawiam Kuba borjak_at_promail.pl