Re: NTT gwarancja na kompy ?

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Wed 05 May 1999 - 12:35:55 MET DST

>From: Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org>

> Hello apix_at_www.kki.net.pl!
>
> 02 May 99 14:45, apix_at_www.kki.net.pl -> do All:

> a> to nic nie da , w sadzie powolaja sie na umowe gwarancyjna
> a> a dokumenty dla polskiego sedziego sa wazniejsze niz zeznanie
> a> swiadkow,
>
> w umowie _jest_ wyszczegolnione zezwolenie _za zgoda serwisu_, wiec papier tu
> jest po stronie klienta
tylko ze to ty musisz taka zgode serwisu wykazac

> a> i sedzia z prawnikiem firmy bedzie kierowal zeznania na temat kto
> a> wydal pozwolenie i czy mial na to uprawnienia, oczywiscie firma
> a> bedzie twierdzila ze nie mial uprawnien do wydania takiego
>
> a to jest juz wewn. sprawa firmy czy wyciagac konsekwencje w tosunku do
> pracownika, - zaden sad nie bedzie klienta obarczal zametem kompetencyjnym
naiwny nie znasz polskich sadow, (sedzia uwaza , ze kurcze mam tyle roboty
 a ten mi tu zawraca glowe telefonami zamiast wziasc na pismie)
> wewnatrz firmy, - bo to _NIE jest_ przedmiotem sprawy!
nie jest to sprawa firmy tylko twoja , inaczej kazdy ciec w firmie
moze wydac zgode , to ty musisz udowodnic ze rozmawiales z
wladna osoba , a jak sie okaze ze nie byla ona wladna to mozna
umozyc sprawe z powolaniem sie na brak podstawy do pozwania
firmy jako strony w sprawie itd itp , i pozostaje ci pozwanie
pracownika , a którego ? jesli nie potrafisz go zidentyfikowac itd itp

> Swiadkowie potwierdzaja _zgodnosc postepowania klienta_ z duchem i litera
> umowy! Klient nie jest zobligowany do wnikania w spory kompetencyjne w firmie.
>
> Pozdrowienia!
> Mariusz -=maVox=-

niestety w Polsce na pismie i czesto jeszcze ze swiadkami jesli
sprwa dotyczy kwoty powyzej 500zl

                                                                                        apix

--
OFERTY PRACY RENOMOWANYCH PRACODAWCOW! Zapraszamy na strone http://www.topjobs.pl