3 pytania ;-))))

Autor: Mariusz Murawski (redmim_at_hotmail.com)
Data: Wed 05 May 1999 - 13:24:36 MET DST

Poradzcie - mam plytke nagrana jako cd-audio z tekstem mowionym przez
lektora angielskiego. moje zadanie podmiana na lektora w jezyku polskim.
zrzucilem sobie to z fornatu cda do formatu wav. Przetlumaczylem
zachowalem orginalna dlugosc pliku ( rozmiar ). Problem wynikl gdy
nagralem sobie to przy pomocy Easy CD na plytke i kicha. Orginalny
program ktory odtwarza frazy lektora nie wie ze w czytniku jest ta
"nowa" plytka. Gdzie na orginalnej plyie znajduje sie znacznik , label
plyty tak ze program wie ze jest to ta wlasciwa plyta. Jakim programem
mozna podejzec strukture orginalnej plyty. i skad to mozna sciagnac.

drugi problem jakim programem (shareware) mozna obrabiac mpgi tzn
podmienic podklad dzwiekowy ( z angielskiego na polski - podklad polski
nagrany jest w postaci wav )

trzeci problem - program (shareware) do edycji plikow lub do pisania od
nowa plikow pomocy *.hlp do programow pod windowsa

odopwiedzi na priva lub
ogolnie
z gory dziekuje
                                                              Red -