Re: NTT gwarancja na kompy ?

Autor: Mariusz Mroczkowski (Mariusz.Mroczkowski_at_p19.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Mon 03 May 1999 - 13:48:00 MET DST


Hello apix_at_www.kki.net.pl!

02 May 99 14:45, apix_at_www.kki.net.pl -> do All:

>> Wez dwoch swiadkow (nie z rodziny), zadzwon w ich obecnosci do
>> serwisu - tak, aby mogli poswiadczyc ustne wydanie zgody przez
>> serwis na zdjecie plomb. Zanotuj date i godzine rozmowy, oraz popros
>> o jakies dane lub numer sluzbowy serwisanta.
>> Pozdrowienia! Mariusz -=maVox=-

 a> to nic nie da , w sadzie powolaja sie na umowe gwarancyjna
 a> a dokumenty dla polskiego sedziego sa wazniejsze niz zeznanie
 a> swiadkow,

w umowie _jest_ wyszczegolnione zezwolenie _za zgoda serwisu_, wiec papier tu
jest po stronie klienta

 a> i sedzia z prawnikiem firmy bedzie kierowal zeznania na temat kto
 a> wydal pozwolenie i czy mial na to uprawnienia, oczywiscie firma
 a> bedzie twierdzila ze nie mial uprawnien do wydania takiego

a to jest juz wewn. sprawa firmy czy wyciagac konsekwencje w tosunku do
pracownika, - zaden sad nie bedzie klienta obarczal zametem kompetencyjnym
wewnatrz firmy, - bo to _NIE jest_ przedmiotem sprawy!

Swiadkowie potwierdzaja _zgodnosc postepowania klienta_ z duchem i litera
umowy! Klient nie jest zobligowany do wnikania w spory kompetencyjne w firmie.

            Pozdrowienia!
               Mariusz -=maVox=-

Nie odpowiadam na "newsy" pisane w HTML'u, kodowane "quoted printable", B64,
UUEncode i sygnowane PGP!.

--


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:29:25 MET DST