Re: i to jest kur.. skandal

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 05 May 1999 - 12:08:15 MET DST

On Tue, 04 May 1999 23:47:42 +0200, Trebor <trebor_at_ds2.pg.gda.pl>
wrote:

>Tak się składa,że ten CTX też kiedyś wygrał test CHIPa. Przy okazji: w którym
>numerze ten Philips jest laureatem , bo jakoś nie widziałem, a go kupiłem.
>I nie zamieniłbym go na tego CTXa, bo koleś kupił (zresztą pod wpływem Chipa)
>i teraz gdy do mnie przyjdzie z zazdrością patrzy na mój obraz , jak to
>ładnie ująłeś "jak brzytwa"

CTX`y maja to do siebie, ze wychodza z potwornie kaszaniastymi
nastawami producenta. Owszem, trzeba posiedziec przy ustawianiu, ale
monitor odwdzieczy sie potem bardzo ostrym obrazem.

>BTW: przymierzałem się do CTX 1569UA Futura, ale ostatecznie zrezygnowałem
>z trynitrona.

I slusznie, trinitron to kineskop zaprojektowany do telewizorow i to
duzych. Wielokroc spotkalem sie z opinia, ze Trinitron i 15 cali to
nieporozumienie.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--