POMOCY!!! - Zoltrix TV Max

Autor: Lucas (lucasnet_at_polbox.com)
Data: Tue 04 May 1999 - 16:24:40 MET DST

Witam!

Dręczy mnie następujący problem:
Sprawiłem sobie kartę Zoltrix TV Max. Niestety dołączone do niej
oprogramowanie nie wykrywa wszystkich kanałów mojej kablówki. Ściągnięcie
najnowszych wersji software'u TVmax z www.zoltrix.com też nic nie pomogło.
Oryginalne oprogramowanie jest ponadto bardzo ograniczone w możliwościach. W
związku z tym moja prośba: jeżeli ktoś zna porządny program do odbierania TV
na komputerze, który będzie współpracował z moją kartą TV, niech mi podeśle
na priva krótki opisik i URL gdzie go można znaleźć. Z góry bardzo dziękuję.

Aha - jeżeli macie taki program u siebie, proszę, nie wysyłajcie mi go
emajlem - mam wolny modem i list z kilkumegowym załącznikiem mi się nie
ściągnie... ;))

Pozdrawiam serdecznie,

Lucas
lucasnet_at_polbox.com