Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Tue 04 May 1999 - 18:35:00 MET DST

Jesli swojemu qmplowi pozwolisz na polanie bezyna
i podpalenie swojego nowego samochodu to rownierz masz prawo
do naprawy gwarancyjnej ?
Masz w pelni sprawny komputer jesli masz dobry soft
i nic nie "kombinujesz" w komputerze to ci dziala
jesli dopuscisz do tego ze jakis wirus rozwala ci bios
to twoj problem ,trzeba zabezpieczac sie jakims
oprogramowaniem antywirusowym .To nie wina
firmy skladajacej twoj komputer TYLKO TWOJA
a wlasciwie twego lenistwa instalacja avp zajmuje kilka minut.
Co innego gdy oprogramowanie zalaczone do komputera
tj. sterowniki itp. soft jest zawirusowany.Tylko w takim wypadku serwis
zobowiazany bylby do naprawy gwarancyjnej.
Ja na miejscu firmy ktora (podobno trzy razy) ratowala twoj
system kazalbym ci zaplacic za ta usluge.
Wyjasnie zaraz czemu.
Komputer dodany przez ciebie do serwisu jest sprawny
z mojego punktu widzenia to ze pozwoliles na to aby wirus
przeprogramowal ci biosa jest twoim niedopatrzeniem.
Nie nastapilo zadne fizyczne uszkodzenie jakiego kolwiek
podzespolu. Wybacz ale za glupote trzeba placic.
 Jedyne pretesje mozesz miec do tworcy wirusa.
Pozdrawiam Quick.