Re: DM w Quake 1 przez modem USR

Autor: KriS (kris_at_asco.com.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 13:45:39 MET DST

> Mam taki big problemm, otoz kiedy gram z kumplem w Qwaka przez modem
> ja mam cholernego pinga w okolicach 150 , a moj kumpel ma 0, nulla.
> Podejrzewam, ze trzeba wpisac jakas zmienna w ustawieniach Qwaka,
> poniewaz gdy gramy w Duke'a ja i on mamy zerowe pingi, a moze sie
> myle. On w setupie ma standardowe ustawienia. Moze ktos wie co trzeba
> zmienic, wpisac czy cos innego zrobic, jezeli tak to prosze o kontakt.
> Jeszcze jedna sprawa, jak zmusic modem USR do podnoszenia sluchawki,
> co mu trzeba zrobic (kopanie go nie pomaga :)) Jest to dla mnie duzy
> [...]
hello :)

wydaje mi sie ze jesli ty dzwonisz do kumpla i podalczasz sie "pod niego" to
on musi stawiac serwer a ty wchodzisz jako klient. W takim przypadku zawsze
ktorys ma pinga 0 a inny wiekszy. Myslisz ze 150 to _duzy_ ping :)) zagraj
na qw to pogadamy :)
co do modemu to USR poczukaj w instrukcji od modemu jakiesj komendy AT
odpowiedzilanej za podnoszenie "sluchawki"

KriS