Re: DM w Quake 1 przez modem USR

Autor: McBain (wojtekcy_at_polbox.com)
Data: Tue 04 May 1999 - 17:40:52 MET DST

>hello :)
>
>wydaje mi sie ze jesli ty dzwonisz do kumpla i podalczasz sie "pod niego" to
>on musi stawiac serwer a ty wchodzisz jako klient. W takim przypadku zawsze
>ktorys ma pinga 0 a inny wiekszy. Myslisz ze 150 to _duzy_ ping :)) zagraj
>na qw to pogadamy :)
>co do modemu to USR poczukaj w instrukcji od modemu jakiesj komendy AT
>odpowiedzilanej za podnoszenie "sluchawki"
>
>KriS

Witam

Masz racje, ze jeden jest serwerem i ma przez to 0 pingu (pinga?), ale
do ciezkiej cholery dlaczego drugi ma az 150, przy grze w duke'a kazda
ze stron ma nulla pinga (pingu?), co z tego wynika?, ze id software
nie zna sie na multiplayer :).Co do qw mozemy pogadac bo gralem i tam
mialem bagatela 500 p.(w porywach), gra wtedy staje sie kosmiczna ;),
ale gdy stosunek pingowy wynosi 150:0 w grze 1 na 1 to jest
nieciekawie ( ale ostatnio i tak wygralem;))
W instrukcji od modemu raczej nie znajde komendy od podnoszenia
sluchawki bo jest po niemiecku a ja niestety nie gavarit po germansku
:(, i tu apel do ludzi posiadajacych anglojezyczna instrukcje do USR
SPORTSTER, jezeli ktos takowa posiada prosze o kontakt.

McBain