DM w Quake 1 przez modem USR

Autor: McBain (wojtekcy_at_polbox.com)
Data: Sun 02 May 1999 - 21:02:39 MET DST

Czesc!

Mam taki big problemm, otoz kiedy gram z kumplem w Qwaka przez modem
ja mam cholernego pinga w okolicach 150 , a moj kumpel ma 0, nulla.
Podejrzewam, ze trzeba wpisac jakas zmienna w ustawieniach Qwaka,
poniewaz gdy gramy w Duke'a ja i on mamy zerowe pingi, a moze sie
myle. On w setupie ma standardowe ustawienia. Moze ktos wie co trzeba
zmienic, wpisac czy cos innego zrobic, jezeli tak to prosze o kontakt.
Jeszcze jedna sprawa, jak zmusic modem USR do podnoszenia sluchawki,
co mu trzeba zrobic (kopanie go nie pomaga :)) Jest to dla mnie duzy
problem bo jak gram przez modem to zawsze ja place ;(((((((((((.

Pozdrowienia dla wszystkich!!!!!!!!!

P.S.
HELP ME