Re: Uwaga wirus Happy99.exe rozsylany przez usenet, jako zalacznik

Autor: Boguslaw A. Hutniczak (bh_at_softlab.com.pl)
Data: Tue 04 May 1999 - 13:01:20 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <372DD502.2A3F_at_friko.onet.pl>...

[----]

>Nie mam odpowiedzi tak od admina, jak i Marka W.
>
>Mam nadzieje ze wyslanie Happy99.exe nie bylo zamierzone.
>Chociaz nigdy nie wiadomo.

[----]

Marek napisał: 30.04.99

Bardzo przepraszam Kolegów z grupy, za " poczęstunek happy99.exe ". To wynik
mojego b. małego doświadczenia w korzystaniu z internetu. Działałem w sposób
bezwiedny, absolutnie przeze mnie niezaplanowany. Zdaję sobie sprawę z
faktu, że niektórym z Kolegów mogłem przez to utrudnić pracę.
Jednocześnie bardzo dziękuję Tym wszystkim, którzy podali mi sposób naprawy
mojego komputera.
Ten tekst jest równocześnie TESTEM .
Jeżeli ta niedogodność się powtórzy bardzo prosę o POMOC.
Z wyrazami szacunku i przeprosinami dla całej grupy ( chcący w sposób
kulturalny kontanktować się ze wszystkimi )
Marek.

---------------------------------koniec cytatu.

BAH> osbiscie nie mam Markowi nic do zarzucenia
wyslalem mu maila z informacja.- odpisal usunal.

Uwazam ze temat nie jest nowy.
Niestety bedzie powracal.
Uwazam, ze nalezy informowac na priva.
(nieswiadomego niczego nadawce)
Happy99.exe jest juz dosc popularny i szkoda czasu
poswiecac mu czas gdy ktos nowy go uruchomi.
Ewentualnie mozna dawac ostrzezenie na liste, ale nic wiecej.

    BAH ---