Re: Uwaga wirus Happy99.exe rozsylany przez usenet, jako zalacznik

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 03 May 1999 - 18:55:30 MET DST

Phantom wrote:

> Jackowi Ex.podpowiedĽ: ten M. Wiśniewski od akcesoriów telefonicznych to ten
> sam do którego miałe pretensje o rozsyłanie wirusa Happy.99 Zrób z tym
> porządek a ja Ci pomogę jeśli uznasz to za potrzebne!Jac.Ph

Sorry.
Jezeli wiedziales ze Marek W. juz wczesniej rozsylal Trojana Happy99.exe
to czemu mu o tym nie napisales.
Wiele osob bys oszczedzil.

Ja mu tylko odeslalem jego posty. Chociaz tresc listu byla nie na temat
i mogla stanowic sugestie, ze mam otworzyc ten zalacznik , bo zawiera
plik omawiany w pierwszym liscie ( wyslalem na liste).

Porzadku z tym nie zrobie, bo njiby jak.
Napisalem jedynie do admina serwera.

Nie mam odpowiedzi tak od admina, jak i Marka W.

Mam nadzieje ze wyslanie Happy99.exe nie bylo zamierzone.
Chociaz nigdy nie wiadomo.

Serwer magic.ic.com.pl oferuje bezplatne strony, e-mail, ale nie ma
regulaminu pod linkiem ;-(
Nie wiem czy to firma, czy osoba prywatna.

Pozostaje jedynie monitorowanie uzytkownikow kont z magic.ic.com.pl, czy
ic.com.pl, wzgledem Trojanow i innych wirusow ;-)

Tak jak z WINCIHem, wlasciwie juz wiadomo kto go rozeslal i na jakich
byl plytkach z licencjonowanym softem.

Ciekawi mnie jedynie, jak to sie dalej rozwinie.

CD z licencjonowanym softem + wirusy + padniete tysiace pecetow i nic.

Jacek
EOD