Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 21:12:15 MET DST

Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote in message
> czy serwis ma
> to tak jak ze skasowaniem tablicy partycji, czy innym programowym
>
> Tyle ze BIOS sie znajduje na plycie glownej, czyli w hardware,
> a tablica partycji na dysku , ale w sofcie.
Co to znaczy??? Tak jak BIOS tak i tablica partycji jest zapisana na
"sprzecie"
co to jest soft dysku?

Wedlug mnie sytuacja w ktorej wirus niszczy zapis w e Flashu nie podlega
gwarancji,
jest to wina uzytkownika i nie widze powodu dla ktorego serwis mialby miec
obowiazek
naprawiac to w ramach gwarancji. Owszem moze zrobic to za darmo, ale nie ma
takiego
obowiazku

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki