Re: umowa gwarancyjna a cih

Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Wed 05 May 1999 - 12:35:55 MET DST

>From: "L.S.W" <soplic_at_ks.home.pl>

> Wedlug mnie sytuacja w ktorej wirus niszczy zapis w e Flashu nie podlega
> gwarancji,
a kto sie przyzna do wirusa
> jest to wina uzytkownika i nie widze powodu dla ktorego serwis mialby miec
> obowiazek
> naprawiac to w ramach gwarancji.
i owszem gdyz programowanie biosa jest uzywaniem komputera i
jak sie nie powiodlo to servis ma obowiazek naprawy, chyba ze
udowodni ze jest to wina klienta lub zastrzegl sobie wylaczenie
odpowiedzialnosci w umowie gwarancyjnej. Dowod winy
uzytkownika spada tu na udzielajacego gwarancje. jednak
wyegzekwowanie tego od servisu drozej kosztuje niz zaplacenie za
zaprogramowanie biosa.
 Dziwi mnie tylko stanowisko sprzedawcow ze nie mysla o
przyszlosci, przeciez zadowolony klient to staly klient
>Owszem moze zrobic to za darmo,

no moze po kosztach wlasnych i w ramach kosztow reklamy
cos jak kartka na swieta- mile i dlugo sie pamieta

--
OFERTY PRACY RENOMOWANYCH PRACODAWCOW! Zapraszamy na strone http://www.topjobs.pl
Jezeli chcesz otrzymywac anonse o najnowszych ofertach pracy przez e-mail - zarejestruj sie !!!!!! http://www.topjobs.pl/YourTopJob