Autor: apix_at_www.kki.net.pl
Data: Wed 05 May 1999 - 12:35:55 MET DST
>From: "L.S.W" <soplic_at_ks.home.pl>
>
>
> Wedlug mnie sytuacja w ktorej wirus niszczy zapis w e Flashu nie podlega
> gwarancji,
a kto sie przyzna do wirusa
> jest to wina uzytkownika i nie widze powodu dla ktorego serwis mialby miec
> obowiazek
> naprawiac to w ramach gwarancji.
i owszem gdyz programowanie biosa jest uzywaniem komputera i
jak sie nie powiodlo to servis ma obowiazek naprawy, chyba ze
udowodni ze jest to wina klienta lub zastrzegl sobie wylaczenie
odpowiedzialnosci w umowie gwarancyjnej. Dowod winy
uzytkownika spada tu na udzielajacego gwarancje. jednak
wyegzekwowanie tego od servisu drozej kosztuje niz zaplacenie za
zaprogramowanie biosa.
Dziwi mnie tylko stanowisko sprzedawcow ze nie mysla o
przyszlosci, przeciez zadowolony klient to staly klient
>Owszem moze zrobic to za darmo,
>
no moze po kosztach wlasnych i w ramach kosztow reklamy
cos jak kartka na swieta- mile i dlugo sie pamieta
>
> Pozdrawiam
> Lukasz "Soplic" Wojcicki
>
-- OFERTY PRACY RENOMOWANYCH PRACODAWCOW! Zapraszamy na strone http://www.topjobs.pl Jezeli chcesz otrzymywac anonse o najnowszych ofertach pracy przez e-mail - zarejestruj sie !!!!!! http://www.topjobs.pl/YourTopJob
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:29:39 MET DST