Bios do HX

Autor: Arkadiusz Bielecki (arek1_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 01 May 1999 - 07:35:07 MET DST

Mam prawdopodobnie płytę główną HX(nie jestem pewny czy napewno, a firmy
nieznam) po Czarnobylu. Czy ktoś ma jakiś uniwersalny BIOS do płyty a może
ma taką samą. Podaje nazwy scalaków:
- mniej więcej w środku dwa układy Intela(chipset):
  PCIset
    FW82439TX
    F7334TC41
    SL28T
    INTEL '96

 drugi

   PCIset
    FW82371AB
    F736TA07
    SL23P
    INTEL '96
- obok procesora najprawdopodobniej cash - 4 układy firmy UMC
- z tyłu za gniazdami ISA/PCI 4 scalaki 2 małe niejstotne, SMC,
VIA - II(niewiem co to za układ to czhyba nie chipset)

Płyta ma 2xDIMM, 4xSIMM, 4xPCI, 3xISA
Na płycie pisze że obsuguje procesory INTELA(z MMX i bez),CYRIXA(niewiem co
z AMD). Może je zasilać napięciem od 1.8V do 3.3. Był na niej zamontowany
P200 MMX.

Z góry dziękuję za informacje o mojej płycie, a jeśli ktoś na BIOS do tej
płyty prosiłbym go o przysłanie.

Moj e-mail:
arek1_at_bbs.chip.pl