Re: Kto moze nagrac BIOSa do ChainTecha?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 18:45:42 MET DST

Dnia 29 Apr 1999 19:16:28 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal Zielinski)
napisał:

>Jak to sie stalo ? WinCih ? A miales wlaczone zabezpieczenia flash'a w
>Biosie ? Pytam z ciekawosci , bo mam taka sama plyte.

To samo pytanie. Do nagrania jest BIOS w 5TDM2, warszawa, standardowa kosc
1MB. Nie bardzo mam gdzie zrobic to samemu (koledzy nie chca, a moj drugi komp
(BH6) ma kosc 2Mb). Najnowszy BIOS na dyskietce mam. Nie chce placic 50-120zl
(takie teraz sa na miescie stawki! maja handlowcy doskonaly interes...)

Prosilbym o informacje/kontakt na maila.

PS. jesli chodzi o stracone twarde dyski - dla tych, co nie wiedza: jest sobie
specyfikacja CIH-a: http://www.virusbtn.com/VirusInformation/cih.html ;

Niestety, wynika z tego, ze wiruz zamazuje losowymi danymi pierwsze 1MB dysku,
czyli nie tylko tablice partycji, ale i OBA FAT-y. Czyli dziekujemy... chyba,
ze ktos mial wazne dane na drugiej partycji, tak jak ja (na pierwszej - 350MB
- same windowsy). Ale i tak nie umiem sobie tablicy partycji odtworzyc... :(

Pozdrowienia (i sorry, jesli powtorzylem rzeczy juz tu walkowane, nie czytalem
newsow od poniedzialku z wyjatkiem pol godziny dzisiaj - zgadnijcie,
dlaczego.)

Jacek Fiok